Գրավոր աշխատանք

  1. Փորձի՛ր տրված նախադասությունները լրացնել:
    • Սիրուն երազ, երեխայի ձայն, աշնան քամիբառակապակցությունները, ըստ գերադաս անդամի խոսքիմասային պատկանելության, գոյականական են, ըստ կազմության՝պարզ, ըստ բաղադրիչների կապակցելիության սերտության աստիճանի՝….: Ահա նմանատիպ ևս մի քանի բառակապակցություն՝ կանաչ սեղան, կանաչ վերարկու:
    • Նախադասությունները, ըստ հաղորդակցման նպատակի, լինում են ….: Հիմա կներկայացնեմ երկուական օրինակ յուրաքանչյուր տեսակից.
      • 1)Ես գմումեի տուն պատմողական
      • 2)Դուրս արի դասարանից հրամայական
      • 3) Դու դասին մասնակցելու ես հարցական
      • 4) նրան նայեք Բացականչական
    • Նախադասությունները, ըստ կազմության, լինում են պարզ և բարդ: Այս երկու տեսակների տարբերությունն այն է, որ ….: Տեսակներից յուրաքանչյուրն ունի իր ենթատեսակները:
      • 1) պարզ նախադասությունները լինում են համառոտ և Ընդարձակ: Ահա մի քանի օրինակ յուրաքանչյուր տեսակից. Նա քայլում էր-համառոտ, Նա քայլում էր տուն-Ընդարձակ
      • 2) բարդ նախադասությունները լինում են համադասական և ստորադասական: Ահա մի քանի օրինակ յուրաքանչյուր տեսակից. ….
    • Համադաս նախադասություններն ու նախադասության համադաս անդամները կարող են կապակցվել …. շաղկապներով: Օրինակ՝….:
    • Երկրորդական նախադասությունները գլխավորի հետ կապվում են…. շաղկապներով կամ հարաբերական դերանուններով: Օրինակ՝ ….:
  2. Կետադրի՛ր տեքստը՝ ուղղելով նաև ուղղագրական սխալները:
    • Հովանեսի սիրելի առարկաններից են մաթեմատիկա, անգլերեն, ֆիզիկա: Քույրնել է սիրում սովորել ակընհայտորեն հետաքրքրվաց է օտար լեզուներով: Նրանք աննդատ մրցումեն ամեն արքաի մասին իրենց սովորածով որպեզի ցույց տան իրենց գիտելիքները ծնողներին: Հովանեսի գայլերի մասին կարթացաց գրքերը տատիկն էր գնել և հասել եին դրանք թոռնիկին հարեվանուհու միչոցով: Տատիկի համար սիրելի էր փաստը որ թոռնիկները ոչ թէ զբաղվում են անոքուտ խաղերով այլ լուրջ ուսումնասիրություներ են անում տարբեր բնագավառներից: Հետաքրքիր է այն որ ծնողների համար արթեն անհանգստության լուրջ առիթ է դա: Հայրիկի ուսուցիչներին ուղղված նամակներում կարևոր էր այդ հարցը: Երբ այլ ծնողնների երազանքը զավակների սերն էր կրթության հանդեպ Հովանեսի ու քրոչ դեպքում ամեն ինչ հակառակն էր անհանգստացնում էր նրանց սովորելը:
  3. Մգեցնում ենք տեքստի բոլոր ենթակաները, շեղատառ ենք դարձնում բաղադրյալ ստորոգյալների ստորոգելիները:
  4. Կազմում ենք բառակապակցություններ, որոնք կլինեն.
    • պարզ, կայուն՝ վերաիմաստավորված, բայական,
    • բարդ, կայուն՝ ոչ վերաիմաստավորված, գոյականական,
    • պարզ, ազատ, թվականական,
    • բարդ, ազատ, ածականական:
  5. Կազմում ենք նախադասություններ, որոնք կլինեն.
    • Պատմողական, պարզ, ընդարձակ, գոյական ստորոգելիով,
    • Հարցական, պարզ, համառոտ, դերանուն ստորոգելիով,
    • Հրամայական, պարզ, ընդարձակ, սահմանական եղանակի պարզ ստորոգյալով,
    • Պատմողական, բարդ, ստորադասական, առնվազն մեկ դերանուն-ենթակայով,
    • Պատմողական բարդ, համադասական, առնվազն մեկ գոյական-ենթակայով,
    • Պատմողական, պարզ, ընդարձակ, դերբայ-ենթակայով և դերբայ-ստորոգելիով:

Թողնել մեկնաբանություն

Design a site like this with WordPress.com
Get started